Seminar

De belangrijkste activiteit van PReMa is het regelmatig organiseren van een seminar. Op deze seminars belichten sprekers uit het bedrijfsleven en toepassingsgerichte academici, verschillende aspecten van Pricing en Revenue Management. De focus van de presentaties ligt op toepassingsgerichte onderwerpen. Ook zijn er voldoende netwerkmogelijkheden. Dit maakt het seminar interessant voor mensen die dagelijks met Pricing, Revenue Management of gerelateerde activiteiten zoals Marketing Intelligence, Business Intelligence en Database Marketing bezig zijn.

Binnenkort volgt meer informatie over het eerstvolgende seminar.
Meld u gratis aan om op de hoogte te blijven van de activiteiten van PReMa!

Eerdere Activiteiten

4 juni 2009: PReMa Seminar

Op het tweede PReMa seminar presenteerden sprekers van Transavia, de Erasmus Universiteit Rotterdam en ORTEC, nieuwe ontwikkelingen bij het toepassen van Revenue Management. Na afloop werd er ook druk genetwerkt tijdens de borrel.

22 januari 2009: PReMa Seminar

Op dit eerste PReMa seminar presenteerden sprekers van Air France-KLM, de Vrije Universiteit Amsterdam en ORTEC, nieuwe ontwikkelingen bij het toepassen van Revenue Management. Na afloop werd er ook druk genetwerkt tijdens de borrel.

6 maart 2008: Invitational Conference: Revenue Management Is your industry next?

Op 6 maart 2008 vond deze door ORTEC georganiseerde conferentie plaats. Tijdens de conferentie werd er ingegaan op de toepassingsmogelijkheden van Revenue Management in nieuwe sectoren. Naast deskundige sprekers van ORTEC en uit de academische wereld, spraken Dr. Pieter Bootsma van Air France-KLM en Joost Romeijn van de Sundio Group (o.a. bekend van de merken Sunweb en Jiba) over hun vooruitstrevende en leidende positie op het gebied van Revenue Management. Uitgebreide informatie en de gegeven presentaties zijn op deze pagina terug te vinden.

PReMa is een initiatief van:


Centrum Wiskunde & Informatica ORTEC Vrije Universiteit Amsterdam